- czwartek, 17 listopad 2016 10:50
- 418
Masz azbest? Zgłoś to w swojej gminie!

Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego w Krotoszynie zwraca się z prośbą o zgłaszanie się do poszczególnych gmin i podpisywanie wniosku na wykonywanie usługi demontażu i usunięcia lub tylko usunięcia wyrobów zawierających azbest, zgromadzonych na terenie nieruchomości, wcześniej zdemontowanych i zabezpieczonych na swojej posesji.
Masz zdjęia lub film do tego artykułu? Wyślij je do nas!
Udostępnij to
Do wniosku należy dołączyć: wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych; dokument potwierdzający tytuł prawdy do dysponowania nieruchomością lub pisemną zgodę właściciela nieruchomości do udziału w programie w przypadku umowy najmu, dzierżawy bądź innej umowy; kopię złożonego wniosku o zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę (wymiana pokrycia dachowego lub rozbiórka) bądź kopię pozwolenia na budowę rozbiórkę wydanych przez Starostę Krotoszyńskiego w przypadku zgłoszenia wniosku na demontaż, transport i utylizację.