• środa, 07 czerwiec 2017 12:25

Sukces nie do powtórzenie

Sukces nie do powtórzenie
Sukces nie do powtórzenie © archiwum

W drugiej połowie lat 90. XX w. dziewczyny z Wielkiej Brytanii nieźle namieszały na popowej scenie.

Masz zdjęia lub film do tego artykułu?   Wyślij je do nas!

Typography
  • Small
Udostępnij to

Emma Bunton, Malenie B, Geri Halliwell, Melanie C i Victoria Beckham znane jako Baby, Scary, Ginger, Sporty i Posh w 1996 r. zaśpiewały hit „Wannabe” i z miejsca stały się wielkimi gwiazdami. Takiej popularności do tej pory nie udało się uzyskać żadnemu żeńskiemu zespołowi. W swojej karierze sprężały 80 mln płyt na całym świecie, najwięcej spośród wszystkich żeńskich grup w dziejach.

Spice Girls nie były jednak typowym girls bandem, bo w przeciwieństwie do takich zespołów dziewczyny miały duży wpływ na tworzoną przez siebie muzykę. Są autorkami i współautorkami wszystkich tekstów swoich piosenek. Same także dbały o swój wizerunek. Od początku starały się ubierać w tanie marki, by ich styl był bardziej przystępny dla fanek. W szczycie popularności podpisały wiele kontraktów reklamowych, promowały m.in. czekoladki, polaroidy, dezodoranty, skutery, lizaki i napój pepsi.

Choć śpiewały o wielkiej przyjaźni, z tą przyjaźnią między nimi bywało różnie. W rezultacie dziewczyny zakończyły współpracę, bo się po prostu pokłóciły.

Publikacja:
Sebastian Kalak
Podoba Ci się?
Rate this item
(0 głosów)
Tagged under