Kryzys rozwiązany

Burmistrz Zdun i prezes Marcin Jamry doszli do porozumienia w sprawie informowania przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej o awariach wodociągów.
Masz zdjęia lub film do tego artykułu? Wyślij je do nas!
Jak pisaliśmy w jednym z artykułów, burmistrz Zdun Tomasz Chudy zarzucał PGKiM w Krotoszynie, że nie informuje gminy o awariach w dostawie wody mimo ciągłych apeli. I tak np. 10 marca mieszkańcy nie wiedzieli ani o przyczynie, ani o terminie usunięcia awarii. Marcin Jamry, prezes przedsiębiorstwa zaprzeczył jednak zarzutom burmistrza jakoby nigdy nie przekazywał właściwych informacji.
Obaj panowie spotkali się 12 marca i doszli do porozumienia w tej sprawie. Według burmistrza informacje nie docierały, gdyż druga strona zakładała, że zostaną bardzo szybko usunięte. – Ale ponieważ chcemy, żeby niepokoju było jak najmniej, uzgodniliśmy, że każdorazowo będzie śisły kontakt – pisze włodarz Zdun na swoim profilu facebookowym.
Według Tomasza Chudego mimo mniejszej obsady i weekendu, pracownicy PGKiM uporali się z ostatnią awarią ekspresowo. – Tą drogą im za to dziękuję – oznajmił w poście. To że spotkanie przebiegało w miłej atmosferze potwierdził nam również prezes PGKiM. – Uzgodniliśmy, że wszelkie informacje będą wysyłane do włodarza, a następnie on dalej do mieszkańców – przekazał Marcin Jamry.