Koniec kolejek w wydziale komunikacji

Od poniedziałku, 13 lipca w wydziale komunikacji krotoszyńskiego starostwa działa elektroniczny system obsługi interesantów.
Masz zdjęia lub film do tego artykułu? Wyślij je do nas!
W trakcie rezerwacji telefonicznej lub internetowej (bez kolejki.pl/spkrotoszyn) klienci otrzymują specjalne kody cyfrowe. – Rezerwację należy potwierdzić w stojącym w holu biletowacie systemu kolejowego, wpisując otrzymany wcześniej kod – tłumaczy Janusz Hyliński (41 l.), naczelnik wydziału komunikacji i dróg.
Po otrzymaniu biletu z numerkiem trzeba poczekać na skierowanie do konkretnego stanowiska. Jak sugeruje naczelnik, najlepiej pojawić się w starostwie najpóźniej na 5 minut przez umówioną wizytą. – Jeśli ktoś nie potwierdzi w biletomacie swojej rezerwacji, wizyta zostanie anulowana – mówi.
Zaznacza, że w umówionym terminie załatwić można tylko jedną sprawę.