Złóż wniosek o dotację na usunięcie azbestu
Do piątku, 28 lutego mieszkańcy gminy Milicz mogą składać wnioski o otrzymanie w tym roku gminnej dotacji na usuniecie azbestu z terenu swoich posesji. Wysokość dofinansowania może wynieść do 100 procent kosztów zadania.
Masz zdjęia lub film do tego artykułu? Wyślij je do nas!
Mieszkańcy gminy chcący uzyskać pomoc finansową przy usunięciu azbestu powinni złożyć w Urzędzie Miejskim w Miliczu kompletny wniosek o dofinansowanie wraz z załącznikami. We wniosku powinna się znaleźć m.in. informacja o ilości azbestu przeznaczonego do utylizacji, podana w metrach kwadratowych.
Druki wniosków dostępne są też w Urzędzie Miejskim – w pok. nr 15 lub 58. Druk wniosku można pobrać ze strony internetowej BIP gminy Milicz w zakładce Ochrona środowiska / Dotacje Środowiskowe: (http://bip.milicz.pl/m,491,dotacje-srodowiskowe.html). Wypełnione wnioski należy składać w pok. nr 15 Urzędu Miejskiego w terminie do 28 lutego.
Roboty związane z demontażem, zbieraniem, transportem i utylizacją azbestu wykonane zostaną przez specjalistyczną firmę wyłonioną przez gminę Milicz w drodze przetargu. Roboty powinny być zrealizowane w tym roku, w okresie wiosenno – letnim.
Na usuwanie azbestu gmina Milicz zamierza ubiegać się o środki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu. Realizacja tego zadania rozpocznie się wyłącznie po otrzymaniu przez gminę środków z WFOŚiGW oraz pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o udzielenie pomocy finansowej. W przypadku nieotrzymania dofinansowania nabór wniosków zostanie unieważniony.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (71) 38 04 317 oraz w pok. nr 58 Urzędu Miejskiego w Miliczu.