Ile kosztuje administracja publiczna w Cieszkowie
Funkcjonowanie Urzędu Gminy i Rady Gminy w Cieszkowie w 2018 roku kosztowało 2 mln 463 tys. zł. Urząd Gminy w Cieszkowie zatrudniał w ubiegłym roku na umowę o pracę 22 pracowników na 20 i ¾ etatu.
Masz zdjęia lub film do tego artykułu? Wyślij je do nas!
Z kwoty 2 mln 463 tys. zł wydanej na Urząd i Radę tylko 63 tys. zł wpłynęło do budżetu w formie dotacji, dochodów z opłat i odsetek. Resztę gmina musiała dołożyć z własnych środków.
Funkcjonowanie Urzędu Gminy w Cieszkowie kosztowało 2 mln 297 tys. zł, z czego 1 mln 353 tys. zł wyniosły wynagrodzenia osobowe pracowników, a 248 tys. zł pochodowe wynagrodzeń. Na dodatkowe wynagrodzenia roczne, tzw. trzynastkę, wydano 92 tys. zł. Diety sołtysów i prowizja od pobieranych przez nich podatków i opłat za wodę kosztowały gminy budżet 54,6 tys. zł. Na zakup materiałów, wyposażenia i książek wydano 80 tys. zł, z czego materiały za 30 tys. zł przeznaczone były do celów promocji gminy Cieszków. Opłaty za energię wyniosły 27 tys. zł usługi remontowe kosztowały 22,8 tys. zł, podróże służbowe – 10,6 tys. zł, usługi telekomunikacyjne prawie 12 tys. zł, szkolenia pracowników – 26,3 tys. zł. Prawie 24 tys. zł wydano na sporządzenie dokumentacji na termomodernizację budynku Urzędu Gminy oraz zakup wyposażenia archiwum.
Funkcjonowanie Rady Gminy kosztowało 166,4 tys. zł, z czego 161,2 tys. zł wydano na diety radnych i wynagrodzenie dla sołtysów za ich obecność na sesji. Z kolei za 3 tys. zł zakupiono materiały i wyposażenie, a 2 tys. zł wydano na pozostałe usługi.