Inkasent przyjdzie odczytać licznik wody
Nowością dotyczą obsługi klientów i sposobu odczytywania wodomierzy. Obowiązują od poniedziałku, 1 czerwca.
Masz zdjęia lub film do tego artykułu? Wyślij je do nas!
W ostatnich miesiącach inkasenci z Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej nie przychodzili do naszych domów, aby sprawdzić stan liczników. Działo się tak ze względu na zagrożenie epidemiologiczne.
Od początku czerwca przywrócono bezpośrednie odczyty wodomierzy. Jak informuje przedsiębiorstwo, wprowadzono tez możliwość płacenia kartą.
Co jednak zrobić, kiedy inkasent nas nie zastanie? Dane z wodomierza można wysłać bez wychodzenia z domu – bezpośrednio przez stronę spółki. Należy tylko podać swoje dane, numer wodomierza i odczyt.
Kolejną zmianą, którą wprowadzono z początkiem czerwca, jest przywrócenie przez PGKiM bezpośredniej obsługi w siedzibie spółki przy ul. Rawickiej oraz na terenie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji przy ul. Słonecznej.
Podczas wizyty należy jednak przestrzegać kilku zasad. Mianowanie bezpośrednio po wejściu do budynku trzeba zdezynfekować ręce za pomocą udostępnionych tam środków, a poza tym zakrywać nos i usta i zachowywać odstęp co najmniej 2 m od innych osób. W pomieszczeniu przebywać może maksymalnie 1 osoba, oczywiście poza obsługującą.
Pracownicy PGKiM proszą, aby drogą telefoniczną ustalać terminy spotkań. Dzwonić można od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 15:00.
Przedsiębiorstwo otwarte jest w godz. 8:00 – 11:00 oraz 12:00 – 14:00. Pozostały czas przeznaczony jest na dezynfekcję pomieszczeń.