Dino osiąga rekordowe przychody
Dino Polska nie przestaje rosnąć w siłę. W ciągu trzech kwartałów tego roku firma uzyskała przychody porównywalne do całego 2016 roku. Wiążę się to ze wzrostem liczby sklepów – przybyło ich w tym roku aż 90 – oraz z większymi wydatkami na artykuły spożywcze wśród rodaków.
Masz zdjęia lub film do tego artykułu? Wyślij je do nas!
– Realizujemy strategię opartą na rozwoju organicznym, kontynuując szybki wzrost liczby sklepów i przychodów ze sprzedaży w istniejącej sieci. W efekcie wypracowaliśmy po dziewięciu miesiącach bardzo dobre wyniki sprzedaży, na przełomie zbliżonym do osiągniętych w całym 2016 roku. Jednocześnie odnotowujemy rosnącą rentowność i konsekwentny wzrost wyniku netto – mówi Szymon Piduch, prezes zarządu Grupy Dino Polska S.A. z siedzibą w Krotoszynie.
I wskazuje, że dynamiczny wzrost przychodów był wynikiem rozwoju sieci nowych placówek oraz wzrostu sprzedaży w istniejących sklepach. Wyniósł on po trzech kwartałach 2017 r. 15,2% wobec 10,5% w analogicznym okresie rok wcześniej.