• Krotoszyn
  • wtorek, 05 czerwiec 2018 10:30
  •   803

Powołano rzecznika prasowego szpitala

Powołano rzecznika prasowego szpitala
Powołano rzecznika prasowego szpitala © Sebastian Kalak

SPZOZ w Krotoszynie uruchomi nowoczesną stronę internetową, będzie też przekazywać bieżące informacje o instytucji, aby poprawić jej wizerunek. W tym celu zatrudniono nowego pracownika.

Masz zdjęia lub film do tego artykułu?   Wyślij je do nas!

Typography
  • Small
Udostępnij to

Sławomir Pałasz – były dziennikarz „Rzeczy Krotoszyńskiej”, objął 30 maja funkcję rzecznika prasowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Krotoszynie. Pracownikiem jest już jednak od 14 maja. W tym czasie zapoznał się z nową firmą.

Zakład nie ogłosił konkursu na to nowe stanowisko. Dlaczego? – Nie ma takiego obowiązku – odpowiada nam dyrektor Krzysztof Kurowski. Pałasz dostał więc umowę o pracę na 3 miesiące. To okres próbny. – Inicjatywa pana Sławka oraz nasze poszukiwania w końcu, po kilkunastu tygodniach, zbiegły się ze sobą – stwierdził Kurowski. Zadania rzecznika wykraczają bowiem poza przekazywanie mediom wiadomości. Ma on prowadzić całą politykę informacyjną, czyli odpowiadać za PR.

Po co szpitalowi specjalista ws. Wizerunku? Zdaniem Krzysztofa Kurowskiego, by informować o prowadzonych inwestycjach i codziennych zadaniach. – Chcąc mieć wpływ na wizerunek szpitala i relacje z otoczeniem, w którym żyjemy i mamy swoją rolą do spełniania, postanowiliśmy profesjonalnie przekazywać dna zewnątrz to, co się u nas dzieje, nie tylko dobrego, ale i również tego, co trudniejsze – stwierdził szef SPZOZ.

Plany są szerokie. Powstanie od podstaw nowoczesny portal, gdyż strona internetowa SPZOZ jest przestarzała. Pracują nad nią S. Pałasz i wicedyrektor Dariusz Markowski. Już teraz pojawia się wiele aktualności z życia placówki.

Dziennikarze mają też otrzymywać cotygodniowy biuletyn informacyjny ze szczególnym uwzględnieniem rozpoczętej rozbudowy szpital przy ul. Mickiewicza. Zaplanowano wydawanie ulotek i folderów promocyjnych. – Chcemy przygotować krótkie informatory dla pacjentów, mowiące o tym, czego pacjent może się spodziewać na danym oddziale szpitalnym, jak przygotować się do danego badania itp. – powiedział Pałasz. Będą także informacje o miejscach parkingowych przy szpitalu w czasie trwania wielkiej inwestycji.

W planach są także konferencje i briefingi prasowe w różnych miejscach, akcje patronackie i wychodzenie na zewnątrz z inicjatywami. SPZOZ ma zamiar promować się na imprezach publicznych, np. 9 września na 20-leciu powiatu krotoszyńskiego będzie miał swój namiot na Rynku.

Publikacja:
Sebastian Kalak
Podoba Ci się?
Rate this item
(0 głosów)