• czwartek, 06 czerwiec 2013 03:22

Wielkie murale z PRL-u



W czasach PRL mural był jedną z popularniejszych form reklamy, choć zwykle promował zakłady i instytucje, które na rynku miały status monopolisty, takie jako PKO, PZU czy Pewex.

Masz zdjęia lub film do tego artykułu?   Wyślij je do nas!

Typography
  • Small
Udostępnij to
Nierzadko miał charakter propagandowy, nawołując do czynów i zachować społecznych zgodnych z panującym ustrojem politycznym.

Publikacja:
Sebastian Kalak
Podoba Ci się?
Rate this item
(0 głosów)
stop-hejt
Dzielenie się opinią jest cenne, ale może ranić innych!
Komentujesz? Nie rań i nie obrażaj innych! "Nie" dla komentarzy zawierających - przemoc, pomawianie, groźby, propagowanie nienawiści, fałszywe informacje, spam. Widzisz taką wypowiedź? Zgłoś ją, korzystając z opcji zgłoś nadużycie.