• Krotoszyn
  • poniedziałek, 20 marzec 2017 11:12
  •   2318

Dino powiększyła się o 117 sklepów

Dino powiększyła się o 117 sklepów
Dino powiększyła się o 117 sklepów © archiwum

W 2016 r. sieć sklepów Dino (należąca do Grupy Dino) powiększyła się o kolejne 117 placówek (wobec wzrostu o 101 punktów sprzedaży w 2015 r.). Tym samym według stanu na 31 grudnia 2016 r. sieć Dino liczy łącznie 628 sklepów wobec 511 rok wcześniej.

Masz zdjęia lub film do tego artykułu?   Wyślij je do nas!

Typography
  • Small
Udostępnij to

Dynamiczny wzrost organiczny jest jednym z kluczowych filarów strategii Grupy Dino. Grupa planuje dalszy rozwój zarówno poprzez zagęszczanie sieci w zachodniej części Polski, w której już jest obecna i poprzez stopniową ekspansję na północ i wschód kraju. Według raportu Roland Berger, Dino jest najszybciej rozwijającą się siecią supermarketów proximity w Polsce pod względem średniego rocznego wzrostu sklepów w latach 2010-2015.

W okresie tym sieć sklepów Dino była także drugą najszybciej rosnącą na całym rynku handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce pod względem średniorocznego wzrostu liczby nowo otwieranych sklepów.

Publikacja:
Sebastian Kalak
Podoba Ci się?
Rate this item
(0 głosów)