• Krotoszyn
  • środa, 11 październik 2017 09:55
  •   959

Dino Polska rozwija się szybciej niż inni

Dino Polska rozwija się szybciej niż inni
Dino Polska rozwija się szybciej niż inni © archiwum

Już ponad 700 sklepów w całym kraju ma sieć Dino Polska. Za trzy lata ma być ich już 1 200.

Masz zdjęia lub film do tego artykułu?   Wyślij je do nas!

Typography
  • Small
Udostępnij to

A wartość akcji spółki od kwietniowego debiutu Giełdzie Papierów Wartościowych poszybowała w górę o 77 procent. Dziś Grupa Dino Polska jest wyceniona na około 6 mld zł, a analitycy giełdowi radzą posiadaczom udziałów w Dino nie pozbywać się ich pod żadnym pozorem. Bo – mówiąc kolokwialnie – jest to kura znosząca złote jaja.

W drugiej połowie roku przyspieszyliśmy dynamikę otwarć, w samym trzecim kwartale było 41 nowych sklepów. Rozwijamy się przede wszystkim poprzez zagęszczanie sieci w regionach, w których jesteśmy obecni. W tym roku planujemy otworzyć więcej sklepów, niż w 2016, w którym uruchomiliśmy ich łącznie 123. W latach 2013-2015 otwieraliśmy około 100 nowych marketów rocznie, co dało nam pozycję lidera w segmencie proximity – najszybciej rozwijającej się sieci według średniorocznego wzrostu liczby sklepów. I chcemy pozostać najszybciej rozwijającą się siecią supermarketów proximity w Polsce. SZYMON PIDUCH
prezes zarządu Dino Polska S.A.
718 sklepów liczy sieć Dino (dane na 30 września)
90 tyle marketów Dino powstało w tym roku
10 500 pracowników zatrudnia grupa Dino Polska.

Publikacja:
Sebastian Kalak
Podoba Ci się?
Rate this item
(0 głosów)