Kampania „Zacznij myśleć”
Ruszyła kampania społeczna „Zacznij myśleć” zorganizowana przez Fundację Wsparcia Rolnika POLSKA ZIEMIA i Instytut Gospodarki Rolnej, która ma na celu uświadomienie społeczeństwa o konsekwencjach braku uwagi, która jest najczęstszą przyczyną wypadków.
Masz zdjęia lub film do tego artykułu? Wyślij je do nas!
Kampania społeczna ma charakter krótkich spotów, ukazujących konsekwencje „braku myślenia” w różnych obszarach naszego życia. – Nasza ekipa filmowa, aby nagrać spoty do kampanii, wybrała się do województwa wielkopolskiego do wsi Walerianów (pow. krotoszyński). Tam dzięki uprzejmości właścicieli gospodarstwa, mogliśmy nagrać sceny do spotów. Nie było łatwo, pogoda nas nie rozpieszczała, warunki do pracy były trudne, ale udało nam się zrealizować nasze plany – mówi Elżbieta Górnik, wiceprezes Fundacji Wsparcia Rolnika POLSKA ZIEMIA, która realizuje całość akcji.
W kampanię nie zostali zaangażowani profesjonalni aktorzy, ale zwykli ludzie, dla których sprawa bezpieczeństwa jest bardzo ważna – mieszkańcy pobliskich wsi, funkcjonariusze pogotowia, a także pracownicy fundacji. Każdy zrobił, co w jego mocy i dał z siebie wszystko, aby jak najwiarygodniej i poruszająco odegrać swoje role.
Organizatorzy wierzą, że wzajemne uświadamianie się wpłynie na poprawę bezpieczeństwa Polaków. Pierwszy spot kampanii można zobaczyć na www.zacznijmyslec.com.