• Krotoszyn
  • poniedzia┼éek, 05 pa┼║dziernik 2020 11:26
  •   838

Co si├│dmy Polak robi zakupy w Dino

Co si├│dmy Polak robi zakupy w Dino
Co si├│dmy Polak robi zakupy w Dino © Sebastian Kalak

Sie─ç Market├│w Dino po raz pierwszy znalaz┼éa si─Ö w z┼éotej dziesi─ůtce najpopularniejszych sklep├│w w┼Ťr├│d Polak├│w. Pierwsze miejsce po raz kolejny obroni┼éa siec sklep├│w ÔÇ×BiedronkaÔÇŁ.

Masz zdj─Öia lub film do tego artyku┼éu?   Wy┼Ťlij je do nas!

Typography
  • Small
Udost─Öpnij to

Biedronka pozosta┼éa najcz─Ö┼Ťciej odwiedzan─ů sieci─ů spo┼╝ywcz─ů w Polsce ÔÇô wynika z najnowszego rankingi YouGov BrandIndex. Portugalski gigant traci jednak klient├│w. Zyskuje za to ┼╗abka i Netto. W zestawieniu dzieci─Öciu najpopularniejszych sklep├│w spo┼╝ywczych w Polsce, po raz pierwszy zadebiutowa┼éa r├│wnie┼╝ sie─ç market├│w Dino.

Jak informuj─ů Wiadomo┼Ťci Handlowe, zakupy w marketach sieci Biedronka zadeklarowa┼éo 69 proc. badanych. W relacji do poprzedniego miesi─ůca marka nale┼╝─ůca do portugalskiej sp├│┼éko Jeronimo Martins zanotowa┼éa jednak spadek indeksu YouGov BrandIndex o 5 punkt├│w procentowych. Drug─ů pozycj─Ö w klasyfikacji utrzyma┼é Lidl. Zdecydowany wzrost zauwa┼╝ono w przypadku ┼╗abki (3. miejsce) i Netto (8. miejsce), gdzie odnotowano popraw─Ö wynik├│w o cztery punkty procentowe. Sie─ç Garrefour pomimo tego, ┼╝e utrzyma┼éa podobny odsetek klient├│w jak w poprzednim miesi─ůcu, to spad┼éa o jedn─ů pozycj─Ö i zaj─Ö┼éa w sierpniowej klasyfikacji 6. miejsce. Auchan zaj─ů┼é tym razem 5. miejsce. Po raz pierwszy w zestawieniu 10 najpopularniejszych polskich sklep├│w pojawi┼éa si─Ö sie─ç Dino, kt├│ra zr├│wna┼éa si─Ö wynikiem z sieci─ů Delikatesy Centrum z Grupy Eurocash.

ÔÇô Jeszcze nigdy nie byli┼Ťmy ┼Ťwiadkami tak du┼╝ych zmian w tak kr├│tkim czasie. Pandemia by┼éa dla sieci spo┼╝ywczych ogromnym wyzwaniem, ale te┼╝ szans─ů na znalezienie nowej wi─Özi z konsumentami. W przypadku Dino zadzia┼éa┼éa strategia ekspansji, niemniej wyzwaniem na przysz┼éo┼Ť─ç b─Ödzie zbudowanie silnego wizerunku, kt├│ry umo┼╝liwi zaj─Öcie Dino jeszcze lepszej pozycji, adekwatnej do wielko┼Ťci sieci ÔÇô m├│wi Wiadomo┼Ťciom Handlowym Agnieszka G├│rnicka, prezes firmy badawczej Inquiry, kt├│ra realizuje badanie YouGov BrandIndex w Polsce.

Jak wynika z najnowszych danych sp├│┼éka Dino Polska S.A. otworzy┼éa od stycznia do ko┼äca wrze┼Ťnia 153 nowe sklepy wobec 138 rok wcze┼Ťniej. Na koniec wrze┼Ťnia sie─ç liczy┼éa 1 371 sklep├│w, wobec 1 113 market├│w rok wcze┼Ťniej. Powierzchnia sprzeda┼╝y sklep├│w Dino wynios┼éa 532,7 tys. mkw. wobec 430,5 tys. mkw. rok temu. Dino Polska to wiod─ůcy gracz w segmencie supermarket├│w proximity w Polsce.

Publikacja:
Sebastian Kalak
Podoba Ci si─Ö?
Rate this item
(0 głosów)
stop-hejt
Dzielenie si─Ö opini─ů jest cenne, ale mo┼╝e rani─ç innych!
Komentujesz? Nie ra┼ä i nie obra┼╝aj innych! "Nie" dla komentarzy zawieraj─ůcych - przemoc, pomawianie, gro┼║by, propagowanie nienawi┼Ťci, fa┼észywe informacje, spam. Widzisz tak─ů wypowied┼║? Zg┼éo┼Ť j─ů, korzystaj─ůc z opcji zg┼éo┼Ť nadu┼╝ycie.