Dino dalej się rozwija. Ma już 677 sklepów
Dino Polska S.A. rośnie jak na drożdżach. Dopiero co pisaliśmy o tym, że sieć ma już 639 sklepów w całym kraju, a dane stały się nieaktualne. Bo Dino, jak przystało na najszybciej rozwijająca się sieć supermarketów proximity w Polsce, nie ogląda się na konkurencje i w drugim kwartale tego roku otworzyło – 38 nowych sklepów.
Masz zdjęia lub film do tego artykułu? Wyślij je do nas!
A to nie jest ostatnie słowo w tym roku. – Zwykle w najwięcej placówek otwieramy w II połowie roku. W kolejnych miesiącach będziemy więc przyśpieszać dynamikę otwarć nowych marketów – deklaruje Szymon Piduch, prezes zarządu Dino Polska S.A.
Pod koniec czerwca sieć miała już 677 sklepów, czyli więcej niż niemiecki Lidl o łącznej powierzchni sprzedaży 257,1 tys. m2. – Pozytywne tendencje rynkowe widoczne w pierwszej połowie roku są dobrą zapowiedzią kolejnych miesięcy 2017 roku. Oczekujemy, że będą one stanowiły wsparcie dla dalszego dynamicznego rozwoju supermarketów proximity, takich jak Dino, w których klienci robią zakupy kilka razy w tygodniu. Według prognoz rynkowych proximity może być najszybciej rozwijającym się segmentem handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce pod względem średniorocznego wzrostu liczby sklepów do 2020 r. – mówi Szymon Piduch.
1 200 – tyle sklepów chce mieć Dino do końca 2020 roku,
257,100 m2 – powierzchni handlowej mają sklepy Dino.