• piątek, 06 kwiecień 2012 16:42

175 kartek wielkanocnych

175 kartek wielkanocnych
175 kartek wielkanocnych © © Krotoszyńska Biblioteka Publiczna

Konkurs plastyczny dla uczniów szkół podstawowych na Najładniejszą kartkę wielkanocną został rozstrzygnięty. Komisja oceniająca nie miała łatwego wyboru, gdy wpłynęło aż 175 prac. Ostatecznie wyróżniono dziesięcioro uczestników.

W komisji oceniającej znaleźli się Beata Ulbrycht – instruktor, plastyk Krotoszyńskiego Ośrodka Kultury, Krystyna Talaga – kierownik Oddziału dla Dorosłych KBP, Ewa Bukowska – dyrektor Krotoszyńskiej Biblioteki Publicznej, Alina Kajewska – instruktor powiatowy. Jurorki w obu kategoriach wyłoniły po trzy najlepsze prace. Poza tym przyznano cztery wyróżnienia. Wśród uczniów klas I-III pierwsze miejsce zajęła Sandra Król ze Szkoły Podstawowej nr 1, natomiast w kategorii IV-VI zwyciężyła Oliwia Gola ze Szkoły Podstawowej nr 8.

Wystawę kartek wielkanocnych można obejrzeć w holu Krotoszyńskiej Biblioteki Publicznej, która była organizatorem konkursu. Laureaci nagrodzeni zostaną podczas obchodów Tygodnia Bibliotek.

Laureaci
Klasy I–III
1. Sandra Król (Szkoła Podstawowa nr 1, kl. II)
2. Andrzej Sikora (Szkoła Podstawowa w Biadkach, kl. I)
3. Paulina Guzior (Szkoła Podstawowa w Świnkowie, kl. III)
Wyróżnienia: Dobrochna Figielek (Szkoła Podstawowa nr 1, kl. II), Remigiusz Jura (Szkoła Podstawowa w Biadkach, kl. III).
Klasy IV–VI
1. Oliwia Gola (Szkoła Podstawowa nr 8, kl. IV)
2. Lidia Szeszycka (Szkoła Podstawowa nr 8, kl. VI)
3. Karina Robakowska (Szkoła Podstawowa nr 1, kl. VI)
Wyróżnienia: Patrycja Maćkowiak (Szkoła Podstawowa nr 1, kl. V), Weronika Kolska (Szkoła Podstawowa nr 8, kl. VI)

Publikacja:
Sebastian Kalak
Podoba Ci się?
Rate this item
(0 głosów)
stop-hejt
Dzielenie się opinią jest cenne, ale może ranić innych!
Komentujesz? Nie rań i nie obrażaj innych! "Nie" dla komentarzy zawierających - przemoc, pomawianie, groźby, propagowanie nienawiści, fałszywe informacje, spam. Widzisz taką wypowiedź? Zgłoś ją, korzystając z opcji zgłoś nadużycie.