Opóźnienia w naprawie lamp
Gmina Kobylin zwróciła się z pytaniem do firmy naprawiającej oświetlenie uliczne, jak w obecnej, trudnej sytuacjo będą realizowane ewentualne naprawy. Przedstawiciel Enea Oświetlenie wyjaśnił, że trosce o zdrowie pracowników oraz klientów może się zdarzyć, że nie uda się w pełnio zrealizować umowy.
Masz zdjęia lub film do tego artykułu? Wyślij je do nas!
Oznacza to, że zgłoszona przez mieszkańców awaria lampy będzie uwzględniona, lecz naprawa może trwać dłużej niż cztery dni. Zatem wydłużony będzie czas oczekiwania.
– W związku z apelami i działaniami Rządu Rzeczypospolitej Polskiej w sprawie przeciwdziałania zagrożeniu epidemiologicznemu, spowodowanemu koronawirusem COVID-19, w trosce o zdrowie klientów, kontrahentów i pracowników Spółki i w związku z tym koniecznością wprowadzenia niezbędnych zmian w normalnym funkcjonowaniu Spółki, Zarząd ENEA Oświetlenie Sp. z o.o. informuje, że działania Spółki w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych oraz umów eksploatacyjnych mogą zostać ograniczone, stąd realizacja w pełnio zapisów zawartych umów może być niemożliwa. Aby zminimalizować ryzyko rozprzestrzeniania się korona wirusa, wprowadzone zostało także zalecenie o możliwie szerokim ograniczeniu spotkań służbowych – czytamy w odpowiedzi spółki Enea Oświetlenie.
Mieszkańcy proszeni są, aby wszelkie awarie zgłaszać na bieżąco, dzwoniąc do Urzędu Miejskiego w Krotoszynie pod nr telefonu (65) 548 24 01.