• piątek, 16 wrzesień 2016 08:49
  •   334

Sierpień w policyjnych statystykach

Sierpień w policyjnych statystykach
Sierpień w policyjnych statystykach © archiwum

Krotoszyńska policja podsumowała sierpień pod względem bezpieczeństwa w powiecie. Najbardziej niebezpiecznymi miejscami, jak wynika z raportu, są ulice Mickiewicza, Kobylińska i Sienkiewicza.

Masz zdjęia lub film do tego artykułu?   Wyślij je do nas!

Typography
  • Small
Udostępnij to

W sierpniu na drogach powiatu krotoszyńskiego zaistniał 1 wypadek drogowy oraz 48 kolizji drogowych, w wypadku 1 osoba została ranna.

PRZYCZYNY
Najczęstsze przyczyny powstawania zdarzeń drogowych. W sierpniu to:
– nieustąpienie pierwszeństwa przejazdu - 12 zdarzeń,
– niezachowanie bezpiecznej odległości między pojazdami – 9 zdarzeń,
– nieprawidłowe cofanie – 6 zdarzeń,
– nieprawidłowe wyprzedzanie – 5 zdarzeń,
– niedostosowanie prędkości do warunków ruchu – 4 zdarzenia,
– nieprawidłowe wymijanie – 3 zdarzenia,
– nieprawidłowe zawracanie – 2 zdarzenia,
– inne przyczyny – 2 zdarzenia,
– nieprawidłowe skręcanie – 1 zdarzenie,
– nieprawidłowe omijanie – 1 zdarzenie,
– nieprawidłowe wyprzedzanie – 2 zdarzenia,
– nieustąpienie pierwszeństwa pieszemu w innych okolicznościach – 1 zdarzenie,
– nieprzestrzeganie znaków i innych sygnałów – 1 zdarzenie,
– niestosowanie się do sygnalizacji świetlnej – 1 zdarzenie,
– nieustalone – 1 zdarzenie.

MIEJSCA ZAGROŻONE
Krotoszyn – 10
ul. Kobylińska – 2 zdarzenia,
ul. Mickiewicza – 5 zdarzeń,
ul. Sienkiewicza – 3 zdarzenia.

NIETRZEŹWI KIEROWCY
W sierpniu policjanci ujawnili na terenie powiatu 11 nietrzeźwych kierujących pojazdami mechanicznymi oraz 8 nietrzeźwych rowerzystów. W miesiącu sierpniu nietrzeźwi kierowcy nie byli sprawcami żadnego zdarzenia drogowego.

SPRAWCY
W sierpniu kierujący samochodami osobowymi spowodowali 35 zdarzeń:
– kierujący samochodami ciężarowymi - 5 zdarzeń;
– kierujący ciągnikiem spowodowali – 2 zdarzenia;
– kierujący motorowerem, skuterem – 2 zdarzenia;
– kierujący pojazdem nieustalonym – 2 zdarzenia;
– kierujący rowerem – 2 zdarzenia;
– kierujący motocyklem spowodowali – 1 zdarzenie;
– piesi – 1 zdarzenie.

Publikacja:
Sebastian Kalak
Podoba Ci się?
Rate this item
(0 głosów)