Dino ma już 800 sklepów
Kolejnych 25 nowych sklepów w całej Polsce – i tylko w tym roku – otworzyła sieć Dino. To oznacza, że pod taką marką działa w sumie 800 marketów. Ich łączna powierzchnia sprzedażowa to 305,4 tys. m2.
Masz zdjęia lub film do tego artykułu? Wyślij je do nas!
Tu warto zaznaczyć, że średnia powierzchnia marketu Dino to około 400 m2. Sklepy oferują klientom około 5 tysięcy produktów – spożywczych, chemicznych i świeżych oraz mięsa i wędliny dostarczane przez Agro – Rydzynę, zakład mięsny będący częścią Grupy Dino. – Sieć logistyczna Grupy Dino oparta jest na trzech centrach dystrybucyjnych: w Krotoszynie, Jastrowiu i Piotrkowie Trybunalskim. Jej zasięg geograficzny umożliwia dostawy świeżych produktów do wszystkich naszych sklepów, we wszystkie dni w tygodniu – podkreśla Beata Ciczek, odpowiedzialna za kontakty z mediami.