• wtorek, 08 lipiec 2014 12:15
  •   391

Bezpłatne badania dentystyczne w Krotoszynie

Bezpłatne badania dentystyczne w Krotoszynie
Bezpłatne badania dentystyczne w Krotoszynie © © zdjęcie poglądowe

Ruszyła akcja bezpłatnych przeglądów dentystycznych Instytutu blend-a-med Oral B. W ciągu najbliższych czterech miesięcy profesjonalne mobilne centra dentystyczne odwiedzą ponad 380 miejscowości na terenie całego kraju, aby zbadać stan polskich zębów i dziąseł. W poniedziałek, tj. 14 lipca zawita do Krotoszyna.

Masz zdjęia lub film do tego artykułu?   Wyślij je do nas!

Typography
  • Small
Udostępnij to

To prawdopodobnie największa kampania profilaktyki zdrowotnej w Polsce. Instytut blend-a-med Oral-B szacuje, ze podczas akcji przebadanych zostanie ok. 48 tys. Polaków.

W dniach 8 – 14 lipca b.r. Mobilne Centra Dentystyczne zbadają stan zdrowia jamy ustnej mieszkańców Kalisza, Krążków, Ostrzeszowa, Ostrowa Wielkopolskiego, Pleszewa, Jarocina oraz Krotoszyna.

– Z darmowych przeglądów będą mogli skorzystać mieszkańcy Kalisza, Krążków, Ostrzeszowa, Ostrowa Wielkopolskiego, Pleszewa, Jarocina oraz Krotoszyna . Mobilne Centra Dentystyczne będą czekać na parkingach sklepów Biedronka w godzinach 9.00-19.00 – informuje Alicja Wójcik-Gołębiowska z United PR,

Polacy nie dbają o zdrowie jamy ustnej. Z danych Eurobarometer wynika, że aż 66 proc. z nas odwiedza gabinet dentystyczny rzadziej niż raz w roku. 14 proc. pojawia się w nim dopiero, gdy zmusi do tego bolący ząb. Efekty takiej postawy są aż nadto widoczne – zaledwie 28 proc. dorosłych Polaków ma wszystkie własne zęby. Pod tym względem mamy jedne z najgorszych statystyk w Unii Europejskiej.

Z kolei z Monitoringu Zdrowia Jamy Ustnej wynika, że aż 75,5 proc. Polaków cierpi z powodu złego stanu dziąseł. W codziennych zabiegach higienizacyjnych dziąsła są często ignorowane, a tymczasem to od nich w dużej mierze zależy zdrowie całej jamy ustnej.

Mobilne Centra Dentystyczne Instytutu blend-a-med odwiedzą ponad 380 miast. W każdym będą wykonywane bezpłatne przeglądy jamy ustnej, ze szczególnym uwzględnieniem sprawdzenia stanu dziąseł. Poza tym pacjenci otrzymają porady i wskazówki, jak prawidłowo dbać o zęby i dziąsła.

Kampania Instytutu blend-a-med Oral-B ma zachęcić Polaków do regularnych wizyt kontrolnych u dentysty i pokazać, ilu problemom można zapobiec dzięki regularnemu sprawdzaniu stanu jamy ustnej oraz odpowiedniej codziennej pielęgnacji.

Mobilne Centra Dentystyczne będą stacjonować na parkingach sklepów sieci Biedronka, partnera akcji. Według szacunków Instytu blend-a-med Oral-B z bezpłatnych konsultacji dentystycznych może skorzystać nawet 48 tys. Polaków.

Publikacja:
Sebastian Kalak
Podoba Ci się?
Rate this item
(0 głosów)