• Milicz
  • środa, 28 marzec 2018 10:27
  •   1185

Ile gmina Milicz wydała na promocję

Ile gmina Milicz wydała na promocję
Ile gmina Milicz wydała na promocję © archiwum

W ubiegłym roku gmina Milicz wydała na promocję 432,7 tys. zł, przy pierwotnie planowanej kwocie 380 tys. zł. Spośród imprez organizowanych na terenie gminy najwięcej – bo 40 tys. zł – gmina wydała na American Cars Manię, czyli zlot amerykańskich samochodów zorganizowany na przełomie czerwca i lipca ubiegłego roku.

Masz zdjęia lub film do tego artykułu?   Wyślij je do nas!

Typography
  • Small
Udostępnij to

Z puli pieniędzy przeznaczonej na promocję gminy najwięcej, bo 148,1 tys. zł, wydano na organizację i dofinansowanie imprez. 40 tys. zł wyniosły wydatki poniesione przez gminę przy organizacji imprez American Cars Mania, 36,9 tys. zł wydano na organizację jarmarków bożonarodzeniowego i wielkanocnego, 26,6 tys. zł kosztowało zorganizowanie Festiwalu karpia, 24 tys. zł gmina zapłaciła za koncert „Poznańskich Słowików” w Miliczu, 11,9 tys. zł wyniosły wydatki związane z uczczeniem Święta Konstytucji 3 Maja, 6,2 tys. zł zapłacono za organizację treningu siatkarskiego z M. Możdżonkiem oraz 2,5 tys. zł wydano na organizację imprezy „Powitanie lata nad zalewem”.

W ciągu roku gmina wydała 35,8 tys. zł na ogłoszenia i reklamy w prasie związane z promocją, a ponadto 5,5 tys. zł kosztowała publikacja materiałów promocyjnych w Polskim Krajowym Przeglądzie Samorządowym, 4,9 tys. zł wydano na emisję spotu reklamowego w Radiu Wrocław, 2,6 tys. zł kosztował druk mapy ścieżek rowerowych, a 3 tys. zł stanowiły wydatki związane z obsługą techniczną WOŚP.

Na zakup rozmaitych materiałów i akcesoriów promocyjnych gmina wydała 64,3 tys. zł, w tym m.in. 11,4 tys. zł na zakup pucharów, medali i nagród, 6,4 tys. zł na zakup tablic informacyjnych i banerów związanych organizacją gminnych imprez oraz 2,3 tys. zł na zakup instrumentów dla gminnej orkiestry.

Znaczącą pozycją w wydatkach promocyjny było też opłacenie składek członkowskich w stowarzyszeniach, do których należy gmina Milicz. W sumie wydano na ten cel 74,8 tys. zł, w tym m.in. 40,1 tys. zł na Stowarzyszenie „Partnerstwo dla Doliny Baryczy”, 26,8 tys. zł na Stowarzyszenie Gmin Turystycznych Wzgórz Trzbnickich i Doliny Baryczy”  oraz 1,1 tys. zł na Dolnośląską Organizację Turystyczną.

Gmina przekazała też dotację w łącznej kwocie 13,8 tys. zł na organizację różnych przedsięwzięć przez milickie stowarzyszenia, w tym 8,2 tys. zł na wyjazd dzieci na Ukrainę w ramach akcji „Mogiłę pradziada ocal od zapomnienia” organizowanej przez Stowarzyszenie na Rzecz Ekologii Humanistycznej „Ekos”, 3,8 tys. zł na wyjazd dzieci na międzynarodowy  turniej piłki nożnej w Wurzen organizowany przez Szkółkę Piłkarską oraz 1,8 tys. zł dla ULKS „Bizon” na udział w rozgrywkach międzynarodowych w Walterhausen w Turyngii.

Z puli pieniędzy przeznaczonych na promocję gminy wydano też 28,5 tys. zł na umowy zlecenia i umowy o dzieło. Pierwotnie w budżecie gminy Milicz na 2017 r. na promocję gminy przeznaczono 380 tys. zł. W ciągu roku kwota ta została jednak zwiększona do 439,2 tys. zł, z czego do końca roku wydano 432,7 tys. zł. To prawie dwukrotnie mniej, niż na promocję gminy wydano rok wcześniej, w 2016 r., gdy wydatki na promocję zamknęły się w kwocie 799,9 tys. zł, z czego na organizację i dofinansowanie imprez gmina przeznaczyła prawie 234 tys. zł.

Publikacja:
Sebastian Kalak
Podoba Ci się?
Rate this item
(0 głosów)