• sobota, 02 maj 2015 12:48
  •   421

Jeden procent dla Ogórek

Jeden procent dla Ogórek
Jeden procent dla Ogórek © © archiwum

Do wyborów prezydenckich raptem niewiele ponad tydzień, a nasze zainteresowanie kampanią jest co najmniej średnie. Taki wniosek można wyciągnąć z najnowszego sondażu Millward Brown, w którym ankietowanych proszono o ocenę działań prowadzonych przez kandydatów.

Masz zdjęia lub film do tego artykułu?   Wyślij je do nas!

Typography
  • Small
Udostępnij to

Aż 36 proc. badanych nie potrafiło wskazać, czyja kampania jest najlepsza. 29 procentom respondentów najbardziej podoba akcja wyborcza Bronisława Komorowskiego (63 l.), drugi jest Andrzej Duda (43 l.). Zdecydowanie najgorzej oceniono niezależną kandydatkę Magdalenę Ogórek (36 l.) – jej kampanię oceniło pozytywnie zaledwie 1 proc. badanych.

Publikacja:
Sebastian Kalak
Podoba Ci się?
Rate this item
(0 głosów)