• sobota, 18 kwiecień 2015 18:23

Czary na sklepowej półce

Czary na sklepowej półce
Czary na sklepowej półce © © archiwum

Chytry dwa razy traci i jest w tym dużo prawdy. Tańsze nie zawsze znaczy lepsze.

Masz zdjęia lub film do tego artykułu?   Wyślij je do nas!

Typography
  • Small
Udostępnij to

Na zakupy, chcemy wydawać jak najmniej, prawda? Jednym ze sposobów jest uważne sprawdzenie, czy opakowanie produktu, który kupujemy od jakiegoś czasu przypadkiem się nie zmniejszyło!

Nikt tu nie łamie prawa, bo wszelkie informacje są zwykle podane na opakowaniach. Tyle tylko, że mało kto je czyta. Na półce wisi co prawda kartka z ceną, jest tam też podana cena za 100 gram, ale nie każdy się w to wczytuje – szczególnie, że te informacje SA podane małymi literami.

Metamorfozę może przejść np. płyn do mycia naczyń (kiedyś opakowanie zawierało 900 ml, teraz tylko 750 ml), jogurt (w tym samym kubeczku mniej produktu i choć to jest napisane na opakowaniu, mało kto szuka tej informacji), słodycze (w pudelki z wafelkami są teraz też przegródki z plastiku). Inną sztuczką jest podawanie pojemności zamiast uwagi. Uważać też należy na produkty (np. kosmetyki) w sporych rozmiarów kartoników. Najczęściej w środku znajdziemy jeszcze papierowe „rusztowanie”, na którym spoczywa niewielkich rozmiarów słoiczek czy buteleczka.

Publikacja:
Sebastian Kalak
Podoba Ci się?
Rate this item
(0 głosów)