• Milicz
  • wtorek, 10 grudzień 2019 09:20
  •   609

Katarzyna Masłowska dyrektorem CUW w Miliczu



Katarzyna Masłowska, zatrudniona w wydziale oświaty Urzędu Miejskiego w Miliczu, została 2 grudnia powołana przez burmistrza Piotra Lecha na stanowisko dyrektora nowo utworzonego Centrum Usług Wspólnych w Miliczu, które zacznie funkcjonować z dniem 1 stycznia 2020 roku.

Masz zdjęia lub film do tego artykułu?   Wyślij je do nas!

Typography
  • Small
Udostępnij to

Katarzyna Masłowska wygrała ogłoszony przez burmistrza konkurs ofert na stanowisko dyrektora Centrum Usług Wspólnych (CUW), na który wpłynęły 2 oferty, w jednym jedna poza powiatu milickiego. Funkcję dyrektora CUW obejmie z dniem 1 stycznia 2020 r., gdy nowa jednostka oficjalnie rozpocznie swoją działalność.

Katarzyna Masłowska ma 36 lat, pochodzi z Legnicy, lecz od wielu lat mieszka w Miliczu. Jest absolwentką Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii na kierunku Administracja na Uniwersytecie Wrocławskim, ukończyła też podyplomowe studia w zakresie zarządzania oświatą. W Urzędzie Miejskim pracuje od kwietnia 2020 r., gdzie najpierw 4 lata prowadziła sekretariat burmistrza Pawła wybierały, w po objęciu fotela burmistrza przez Piotra Lecha w grudniu 2014 r. została przeniesiona do wydziału oświaty, promocji i spraw społecznych, gdzie zajmowała się wszelkimi kwestiami związanymi z finansowaniem i sprawozdawczością zadań oświatowych.

Gdy władze gminy postanowiły utworzyć CUW w Miliczu, burmistrz 14 października powierzył Katarzynie Masłowskiej funkcję pełnomocnika ds. CUW w organizacji. Do jej zadań jako pełnomocnika należy organizacja funkcjonowania tej jednostki, w tym dobór kadry pracowniczej CUW.

CUW prowadzić ma księgowość oraz sprawy płacowe i kadrowe wszystkich gminnych placówek oświatowych oraz Ośrodka Pomocy Społecznej, które do tej pory zajmowały się tym we własnym zakresie. CUW dokonywać ma też wspólnych zamówień przy zakupach usług i materiałów dla wszystkich tych placówek. Utworzenie CUW ma przynieść wymierne oszczędności szacowane na 300 – 500 tys. zł rocznie.

Związane to jest m.in. z redukcją etatów, gdyż w CUW będzie tylko 9 etatów, podczas gdy we wszystkich placówkach pracownicy zajmujący się sprawami księgowo – kadrowymi zatrudnieni byli na 17,25 etatów. CUW zatrudniać będzie 9 osób: dyrektora, głównego księgowego, 3 pracowników ds. księgowości, 2 pracowników ds. kadr oraz 2 pracowników ds. płac.

Na jedno stanowisko ds. księgowych konieczne było ogłoszenie naboru. Kadra pracownicza jest już skompletowana i rekrutuje się z dotychczasowych pracowników gminnych placówek oświatowych, za wyjątkiem jednego stanowiska ds. księgowości, na który gmina ogłosiła nabór.

Centrum Usług Wspólnych w Miliczu mieścić się będzie na I piętrze budynku Centrum Aktywności Lokalnej przy pl. Waresiaka w Miliczu.

Publikacja:
Sebastian Kalak
Podoba Ci się?
Rate this item
(0 głosów)
stop-hejt
Dzielenie się opinią jest cenne, ale może ranić innych!
Komentujesz? Nie rań i nie obrażaj innych! "Nie" dla komentarzy zawierających - przemoc, pomawianie, groźby, propagowanie nienawiści, fałszywe informacje, spam. Widzisz taką wypowiedź? Zgłoś ją, korzystając z opcji zgłoś nadużycie.