• Milicz
  • piątek, 07 luty 2020 09:07
  •   1768

Zwiedzanie Doliny Baryczy z telefonem za pomocą aplikacji

Zwiedzanie Doliny Baryczy z telefonem za pomocą aplikacji
Zwiedzanie Doliny Baryczy z telefonem za pomocą aplikacji © archiwum

Stowarzyszenie Partnerstwo dla Doliny Baryczy w Miliczu pracuje nad aplikacją turystyczną, która będzie nowoczesnym, elektronicznym narzędziem do zbierania i udostępniania szeregu ofert oraz atrakcji z terenu Doliny Baryczy. Mieszkańcy i turyści będą mogli pobrać aplikację za darmo prawdopodobnie już jesienią tego roku.

Masz zdjęia lub film do tego artykułu?   Wyślij je do nas!

Typography
  • Small
Udostępnij to

– Aplikacja turystyczna jest odpowiedzią na najnowsze trendy – świat w telefonie. Chcemy, aby Dolina Baryczy ze swoją różnorodnością też znalazła miejsce w telefonach mieszkańców i turystów. Chcemy ułatwić poruszanie się po naszym regionie i odkrywanie cudownych zakątków. Coraz większy ruch turystyczny wymaga takich ułatwień. Rozmowy na temat rozwiązań funkcjonalnych trwają już od zeszłego roku, jednak aplikacja tworzona jest od początku 2020 r. Przedsięwzięcie finansowe jest ze środków PROW w ramach wdrażania Lokalnej Strategii Rozwoju – mówi Inga Demianiuk-Ozga, prezes Stowarzyszenia Partnerstwo dla Doliny Baryczy.

Aplikacja ma być dostępna w wersji testowej już w maju, natomiast jesienią, kiedy to na terenie Doliny Baryczy organizowane będą Dni Karpia, będzie wdrażana do użytku. Wszyscy będą mogli pobrać aplikację na telefon za darmo.

Aplikacja ma być przewodnikiem po ofercie Doliny Baryczy połączonym z kartą lojalnościową, ma być nowoczesnym narzędziem informowania mieszkańców i turystów o ofertach i produktach systemu Doliny Baryczy Poleca. Użytkownicy aplikacji będą mogli za jej pośrednictwem zbierać punkty lojalnościowe, które będą nagradzane.

Informacje na temat aplikacji turystycznej przedstawiciele Partnerstwa podali 28 stycznia w milickiej restauracji Parkowa podczas spotkania z przedsiębiorcami z Doliny Baryczy.

Publikacja:
Głos Milicza
Podoba Ci się?
Rate this item
(0 głosów)