• Milicz
  • środa, 03 luty 2021 08:44
  •   4

Ze Znakiem Dolina Baryczy Poleca

Ze Znakiem Dolina Baryczy Poleca
Ze Znakiem Dolina Baryczy Poleca © archiwum

Do 10 lutego można składać wnioski o przyznanie Znaku Dolina Baryczy Poleca, który od 13 lat otrzymują najlepsze lokalne produkty i usługi. W tym roku ze względu na sytuację pandemiczną kandydaci do znaku są zwolnieni z opłaty rocznej

Masz zdjęia lub film do tego artykułu?   Wyślij je do nas!

Typography
  • Small
Udostępnij to

O przyznanie Znaku Doliny Baryczy Poleca (DBP) mogą składać się starać rękodzielnicy, rolnicy, lokalni producenci, artyści, podmioty prowadzące usługi noclegowe, rekreacyjne. Aplikujący o znak powinni działać na obszarze 8 gmin Doliny Baryczy, do których należą: Cieszków, Krośnice, Milicz, Odolanów, Przygodzice, Sośnie, Twardogóra, Żmigród. Ponadto sprzedawany produkt lub oferowana usługa muszą bazować na tradycji, kulturze czy też potencjale przyrodniczym naszego regionu.

Aby otrzymać miano kandydata to Znaku DBP, należy zarejestrować się w internetowym serwisie www.dbpoleca.barycz.pl, dzięki czemu przedsiębiorca otrzyma dostęp do swojego konta użytkownika, za pośrednictwem którego będzie mógł opisać swoją firmą, usługę lub produkt, wypełnić wniosek o przyznanie Znaku czy też zaakceptować wygenerowaną umowę.

Wypełniony wniosek należy złożyć do 10 lutego. Po zaakceptowaniu wniosku o przyznanie Znaku, podmiot przechodzi roczny okres kandydacki. Po tym czasie może starać się o przyznanie Znaku jako użytkownik i w pełni korzystać z przywilejów posługiwania się Znakiem Dolina Baryczy Poleca. Korzyściami wynikającymi z przystąpienia do Znaku Dolina Baryczy Poleca są m.in.: promocja w serwisie internetowym, w aplikacji, mapach, przewodnikach czy w ulotkach wydawanych przez Stowarzyszenie Partnerstwo dla Doliny Baryczy w Miliczu; możliwość korzystania z warsztatów i wyjazdów; współpraca w zakresie komponowania wspólnych ofert, które się uzupełniają.

– Posiadanie Znaku daje wymierne korzyści w zakresie promocji. Nasza oferta pojawia się w tysiącach egzemplarzach na materiałach promocyjnych (ulotkach, mapkach) rozdawanych przez wszystkich użytkowników Znaku. Mamy preferencyjne wyświetlenie na stronach internetowych, a wkrótce będziemy docierać do klientów dzięki aplikacji turystycznej – mówi menadżer posiadającego Znak DBP KOM-u Izabela Brymerska. Z kolei właścicielka restauracji Hubertówka Agnieszka Matkowska przyznaje, że dzięki posiadaniu Znaku i współpracy z innymi podmiotami DBP zwiększyła swoje szanse na utrzymanie dotacji, w ramach której wybudowała i wyposażyła restaurację.

Publikacja:
Głos Milicza
Podoba Ci się?
Rate this item
(0 głosów)